سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات ایمنی تلفن همراه برای کاهش خطر

 

اتخاذ تدابیر مناسب برای اطمینان از ایمنی تلفن همراه برای بچه ها در حالی که در حال رشد هستند بسیار مهم است.

 

از دادن تلفن های همراه به کودکان زیر 16 سال خودداری کنید ، کودکان کوچک هنوز تراکم استخوانی جمجمه و بافت محافظ مغز را ایجاد نمی کنند و باعث می شود که آنها در برابر اثرات تشعشعات آسیب پذیر باشند.

وقتی کودک شما از طریق تلفن صحبت می کند ، به جای نگه داشتن تلفن در گوش ، وی را از او استفاده کنید.

در هنگام مسافرت ، از دادن تلفن همراه خود به طور مداوم به کودک خودداری کنید. بدنه فلزی وسیله نقلیه سیگنال ها را مسدود می کند و این باعث می شود تلفن از قدرت خود برای گرفتن آنها استفاده کند.

اجازه ندهید کودک شما در مناطقی که قدرت سیگنال ضعیف است از تلفن همراه استفاده کند. در چنین مواردی موبایلها تابش خود را تقویت می کنند تا از قدرت سیگنال مناسبی برخوردار شوند ، که می تواند برای کودک مضر باشد.

به عنوان یک بزرگسال ، برای والدین و افراد دیگر در خانه مهم است که هنگام نزدیکی فرزندان ، استفاده از تلفن را محدود کنند. این نه تنها به منظور جلوگیری از تابش ، بلکه ایجاد الگوی رفتاری نیز هست.

توصیه می شود در صورت وجود برج تلفن همراه در مجاورت مجاور آن ، یا حتی نزدیک به مدرسه کودک ، از آنجایی که قرار گرفتن در معرض اشعه بیش از حد معمول است ، مراقبت بیشتری کنید.

کودک خود را از گرفتن تلفن به مدرسه کاملاً محدود کنید. شماره تماس مدرسه را نگه دارید و در مواقع اضطراری آنها را در اختیار آنها قرار دهید.

تلفن های همراه خود را با خیال راحت در کنار شما و دور از چشم بچه های خود در شب نگه دارید. بدون اینکه شما متوجه شوید ، کودکان ممکن است بی سر و صدا سعی در نگه داشتن آن داشته باشند.

مانند هر فناوری یا ابزاری که در آنجا وجود دارد ، تلفن همراه یک شمشیر دو لبه است. قدرت فن آوری این گوشی هوشمند فوق العاده است و یک ابزار یادگیری برای کودکان نیز هست. با این وجود ، نگه داشتن موارد در حد اعتدال و محدود کردن ساعات استفاده ، باعث می شود تا از بهزیستی کودکان و تحریک عادت های خوب رفتاری در آنها جلوگیری شود.