سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متخصصان فناوری اطلاعات دوست دارند: 5G ، مدیریت ابر ، API Graph

ا نگاهی به چشم انداز فناوری سازمانی ، در سه حوزه کارشناسان و ناظران صنعت هیجان زده هستند: 5G ، مدیریت ابر و API Graph.

بخش اعظم این فناوری تازه شروع به کار کرده است. اما شرکت کنندگان در یک گفتگوی جدید توییتر IDG TECH (بحث) گفتند که آنها دوست دارند آنچه که تاکنون از آن دیده اند - و مشتاقانه منتظرند که چگونه این سه گانه می تواند سازمانی را بهبود ببخشد.

شبکه های 5G

امیدوار کننده ، جالب ، تغییر بازی - اینگونه است که کارشناسان فناوری اطلاعات 5G را توصیف می کنند. با وجود ادعاهای ارائه دهندگان بی سیم ، 5G همه جا گسترده نیست و به زودی وجود نخواهد داشت. برای به دست آوردن زیرساخت ها زمان لازم است و دستگاه هایی وجود دارد که می توانند از آن استفاده کنند. و برخی ، از جمله وین اندرسون ، معمار امنیت و سازگاری در مایکروسافت ، می گویند که هنوز سرعت و قابلیت اطمینان بالا قابل اثبات است.

ا این حال ، آزمایشات و موارد استفاده از آن باعث شده تا متخصصان فناوری اطلاعات هیجان زده شوند. بزرگترین درخواست تجدید نظر؟ افزایش سرعت. شبکه های 5G سرعت بارگیری بالقوه 20Gbps را دارند که نه تنها سریعتر از 4G بلکه سریعتر از اتصالات اینترنت کابل است ، به گفته جاش فرولینگر در  5G چیست؟ چگونه از 4G بهتر است؟ بعلاوه ، 5G تأخیر شبکه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد ، که برای استفاده از اینترنت اشیاء از جمله تله پزشکی و وسایل نقلیه خودمختار که نیاز به انتقال سریع دارند بسیار مهم است.

"5G به دنبال بسیار امیدوار کننده است: پوشش بهتر ، مصرف کمتر انرژی ، تأخیر کم ، سرعت بالای داده. این یک تغییر دهنده بازی است که ما را به سطوح جدید می برد. "گفت: Scott Schober ، مدیر عامل شرکت Berkeley Varitronic Systems ، در گفتگوی توئیتر. وی گفت: "ما با بسیاری از حاملان و تیم ها به طور جدی آزمایش می کنیم ، و آنها پیشرفت های بزرگی را انجام می دهند. پشت این پول و بازاریابی کافی وجود دارد ، بنابراین آنها باید این کار را زودتر از موعد انجام دهند. "

 

تاسیسات 5G مانند شبکه خصوصی 5G گرداب ، که توسط AT&T برای ناوگان وسایل نقلیه بدون راننده ارائه شده است ، ظاهر می شوند . این شرکت در حال آماده سازی شبکه 5G در سراسر کارخانه است و امیدوار است 80 درصد از 100 وسیله نقلیه خود را بدون راننده بسازد. سایر فرصت های این شرکت شامل برنامه های کاربردی برای کف فروشگاه و مدیریت اضطراری است.

مدیریت ابر

 

هرچه شرکتها از طریق محاسبات عمومی ، خصوصی و چند ابر بیشتر "ابری" می شوند ، ابزارهای مدیریت ابر به این مناسبت در حال افزایش هستند و به سازمانها کمک می کنند تا اجرای و اجرای متنوع خود را پیگیری کنند.

وی گفت: "من واقعاً از آنچه در بازار سیستم مدیریت ابر (CMP) می بینم هیجان زده شده ام. ویل کلی ، نویسنده فن آوری در گفتگوی توئیتر گفت: این ابزارها و UX [تجربه کاربری] به طور مداوم در حال پیشرفت هستند - به خصوص گزینه های ادغام .

اندرسون موافقت کرد و گفت ، این پیشرفت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا "اکثر شرکت ها نه تنها چند ابر بلکه به شدت چند ابر با ده ها فروشنده" تأیید شده "و اغلب صدها نقطه پایانی ابری" واقعاً قابل دسترسی "وجود دارند."

 

در واقع ، از آنجا که شرکت ها فعالیت های ابری بیشتری و بیشتری را بر روی سیستم عامل های ابری خود اضافه می کنند ، مدیریت همه آنها می تواند بسیار نگران کننده باشد ، زیرا هر ارائه دهنده ابر دارای ابزار ، قوانین و نیازهای کاربر خاص خود است ، نوشت:  جان ادواردز در  چگونگی دستیابی به مدیریت چندرسانه ای.

 

بیش از دوجین فروشندگان "ابزارهای مدیریت چندرسانهای طراحی شده برای ایجاد نظم ، کنترل و بینش مراکز داده با سرویس های چندگانه ابر" ، از جمله IBM ، نرم افزار BMC ، سیسکو ، Dell Technologies Cloud ، DXC Technology ، VMware ، HyperGrid و Divvycloud ، Edvard اشاره شد.

پیدا کردن ابزار مناسب می تواند چالش برانگیز باشد ، بنابراین سازمان ها باید به دنبال آن باشند که مانیتورینگ و کنترل جهانی را در همه ابرها انجام دهد ، مانند خدمات وب آمازون (AWS) ، مایکروسافت لاجورد ، پلت فرم ابر Google (GCP) و Alibaba Cloud.

 

استیو مکینتایر ، معاون رئیس جمهور و خدمات مشترک امنیتی در وفاداری رهبری می کنند: "یک ابزار همچنین می تواند از اتوماسیون برای اصلاح خطاهای اشتباه در ابر و ظروف و نقض خط مشی استفاده کند. به ادواردز گفت: سرمایه گذاری

یک پیشرفت جالب در این زمینه این است که چگونه فروشندگان ارائه دهنده خدمات ابری شروع به پشتیبانی از یکدیگر می کنند. به عنوان مثال ، Google برای ارائه "سیستمهای قدرت به عنوان یک سرویس" در GCP با IBM همکاری می کند .